Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Helg

Av Bim Johansson - 24 januari 2012 11:15

Glömde berätta om min underbara helg. Den började med att jag efter skolan åkte upp till Göteborg, där jag träffade Christoffer och Famir eller vad han nu hette. Vi gick runt lite i femman huset för att leta efter en mobil ficka till CC, hittade dock ingen som passade herrn. Så vi gick vidare, och kollade runt, sen åt vi tacobuffe som inte var så där jätte god, i alla fall sen så drog vi iväg och solade en stund, och efter det så gick vi hem till CC för första gången, där vi satte oss och spelade Chicago, och sen biljard, där jag vann! För CC sköt ner 8'an. Sen åkte jag hem på kvällen.

Och på lördagen så var jag också i GBG, och då tog vi en fika på avenyn, sen så ville CC gå på bio, så det gjorde vi. Och kollade på Simon och Ekarna med Bill Skarsgård i huvudrollen, och CC grät!!! hahahah men det var gulligt tyckte jag, fast han hade lite problem med att erkänna det.... Så jag och Michael retade honom för det hela vägen till centralen. Där jag hoppade på tåget.

Men det var i alla fall en toppen fredag lördag, trots att söndagen var så olidligt tråkig.

Men jag hade verkligen saknat CC, för vi hade inte träffats på två veckor. Så det var jätte skönt.

Nu sitter jag dock i skolan. Bloggar och lyssnar på musik, med Sarah bredvid.


Dagens älska: Ice coffe.

Dagens hata: gruppdelning i skolan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim Johansson - 20 mars 2015 08:22

Detta var ju otroligt längesedan! Jag bloggade alltså!  Men nu hade jag lite tid över så jag tänke att då kan jag ju faktiskt passa på!   Anlednigen till att jag har tid över beror på att jag lyckades att gå en hel timme för tidigt till bussen!...

Av Bim Johansson - 5 december 2014 21:11

Idag är det alltså fredag, och jag har börjat min helg! Genom att bara slappa!  GUD så skönt det är att bara ta det lugnt!  Just nu sitter jag dock och laddar över en ljudbok till mobilen, som jag ska kunna lyssna på på jobbet på måndag, men tänk...

Av Bim Johansson - 29 augusti 2014 00:16

Precis kollat klart på Hobo With a Shotgun. OTROLIGT värdelös film! Kollar enbart på den därför att Nick Bateman (Ivan) är med!  Så GALET snygg kille!  ...

Av Bim Johansson - 11 augusti 2014 22:28

När man har spenderat varje helg tillsammans i nästan två månader får man abstinens av att vara borta från personen i bara några timmar!  HUR SKA JAG KLARA EN HEL VECKA?!?!  Vill inte jobba, vill bara vara med min bästa vän/fru!  Vi har så gale...

Av Bim Johansson - 11 juli 2014 09:48

När man inte har gråtit på väldigt länge verkar det som att tåranrna aldrig tar slut när man väl har börjat gråta!  Kan kan sitta och det slutar aldrig, utan bara fortsätter och fortsätter...   Behöver verkligen skaffa bättre ljud till min dato...

Ovido - Quiz & Flashcards