Alla inlägg under december 2011

Av Bim Johansson - 27 december 2011 18:54

Maskinen- Krossa alla fönster! Min nya favorit låt xD Tack vare Sarah Strågefors!

Sitter hemma just nu och lyssnar på den. Fast nu bytte det över till LMFAO, I'm sexay and I know it. (Sarah igen)


Julen har varit.... Fick många fina julklappar i alla fall :) Men whocare? Septum? Hell YEAH! Färga håret RÖTT igen också! LOVE IT!

Av Bim Johansson - 21 december 2011 18:23

Jag blir så jävla arg på dig! Och det värsta är att du inte fattar själv vad det är du gör! Eller det kanske du gör men du låtsas att du inte gör det, gör dig dummare än vad du är med andra ord.

Och jag kommer fan inte palla detta länge till. Jag har inte världens jävla längsta stubin!



Iaf.. Roligare saker..

Min katt har klättrat upp på en högtalare och nu så har han fått tag på en julgranskula som hänger i granen, snart välter han väl även ner den porslinstomte som står där... Funderar på att gå och rädda tomten.....

Av Bim Johansson - 9 december 2011 11:55

Leva livet!

Idag blev det ingen skola, hade för ont i mage och rygg imorse. Så kom inte upp ur sängen. Men får kolla på Schoolsoft vad jag missat, hoppas det inte är för mycket bara.


Just nu sitter jag i alla fall med hårinpackning, eftersom till och med Linda (min lärare i hantverk sylist) har sagt åt mig att mitt hår behöver det, plus att hon har förbjudit mig för att bleka håret igen... Lite grann av ett wake-up call. Så nu blir det inte någon mer blekning och när utväxten blir för extrem färgas håret i någon annan färg. Fast då tonar jag det visserligen. Så det inte sliter så jätte mycket på håret.

Väntar på att mitt löshår ska komma, kommer denna veckan. HOPPAS verkligen på att det kommer idag. Så ah nu så är mitt liv bra xD kommer få LÅÅÅNGT hår, som jag väntat på hela mitt liv (Utseende fixerad, eller ah inte direkt men vill ha något att dra fingrarna genom >.<)

Tänkte ta lite ego bilder sen, för kände att jag behövde lite nya bilder. Är rätt trött på samma gamla bilder. So I need a change.


Nu börjar en film med Robert Pattison. Hur det nu stavas'^^

Av Bim Johansson - 7 december 2011 11:46

Sitter här i skolan med hörlurar på och spelar musik på högasta volym för att stänga ut musiken som spelas av de andra. Helt underbart låt! Sök på youtube på Knudde94 och ta älska mig, GUD SÅ BRA LÅT!!!

Av Bim Johansson - 5 december 2011 16:46

Snart kommer Karin, kl 17.00, men just nu sitter jag och kollar på Top Modell, och är hur trött som helst, gaah vill sova egentligen, menmen... Vad ska man göra, mötet är ju bara en timme drygt, mer eller mindre.

Imoron är det redovisning på hårsmycke i skolan, hoppas det blir bra, trots att jag gjorde mitt smycke på tio minuter, tycker själv att den blev rätt så bra, inte dålig i alla fall. Men vi får se vad Linda tycker. Och nu kom jag på att efter mötet med Karin så måste jag ju faktiskt skriva redovisningen. Men det går snabbt, för det kommer att bli lättare att provisera istället. Men mitt andra hårsmycke är fail! Vet inte vad jag ska göra med det, har redan gjort lite men vill göra mer på den, eftersom den är rätt tråkig.. Eller inte tråkig men vanlig... Och som alla vet gillar inte jag vanligt!! Dock vet jag inte ifall jag hinner göra något mer på den, eller om jag orkar göra något mer på den. Vill bara inte att Linda ska tycka att den är slarvigt gjord eller så.... För la ner rätt mycket tid och smärta på den eftersom jag brände mig på limpistolen, eller ah limet droppade ner på mitt finger, så hade fruktansvärt ont, men jag fortsatte ändå! Trots smärtan, vilket jag får berätta för Linda ifall hon undrar.


På måndag nästa vecka så ska klassen åka till N3 på kvällen (16-20) och sminka banden som ska uppträda på lussevakan. Kommer bli roligt, sminka och styla hår lite grann. Så nu blir det till att sprida detta till kompisar så dom kommer och tittar på hur duktiga vi är :D


Men nu tror jag Karin kommer så puss...<3

    

Av Bim Johansson - 5 december 2011 12:20

Sitter i skolan och lyssnar Anton och Affe med Värdelös, den låten blir verkigen aldrig bra eller dålig. Snart klockan ett tror jag blir det lektion och då färgar vi ögonbryn och ögonfransar. Sååå.... Iaf i helgen var det Göteborg, med kalas, eftersom min lilla kusin Jonatan fyller år, han fyller visserligen år idag, men barnkalaset var på lördagen, is åkning och varmchoklad, MUMS! Och på söndagen kalas för släkten, riktigt mysigt, blev en Stina helg med mycket mys och gos.


Underbart citat från kusin Max:

Vi satt i båset i ishallen och det åker förbi en "gubbe", och Max 10 år säger

Max "Oh jag trodde det var Håkan Jurholt, han hade en likadan mustach"

Förstår ni att man blir lite rädd ibland, samtidigt som man ligger ner på bänken och skrattar.

Underbar helg i alla fall, blider från helgen kommer senare idag.

Av Bim Johansson - 2 december 2011 10:57

Operationen gick bra igår, tog dock längre tid än väntat, satt i väntrummet och tittade på kanal fyra, SKIT tråkigt! Menmen skit samma jag var ju då lite hungrig, så skulle gå och köpa något att äta, hade 42 kr på kortet, MEN NATURLIGTVIS kunde man bara betala med kort över FEMTIO SPÄNN!!! Fuck of!


Dagens problem:

Skapa fred på jorden och städa rummet.

 

Ovido - Quiz & Flashcards