Alla inlägg under december 2014

Av Bim Johansson - 5 december 2014 21:11

Idag är det alltså fredag, och jag har börjat min helg! Genom att bara slappa! 

GUD så skönt det är att bara ta det lugnt! 

Just nu sitter jag dock och laddar över en ljudbok till mobilen, som jag ska kunna lyssna på på jobbet på måndag, men tänkte fuska lite och lyssna ikväll också. (pensionär?) 

"Tre sekunder" av Roslund och Hellström. Har börjat lyssna på den flera gånger, men inte kommit längre än typ andra CD'n, men nu tänkte jag att jag faktiskt skulle lyssna på den. 

Innan så lyssnade jag på "I det fördolda" av Jan-Sverre Syvertsen som jag även där försökt lyssna på med bara kommit till andra CD'n, men nu har jag ju gått och lyssnat på den på jobbet, och den var faktiskt riktigt bra! Så nu ger jag Tre sekunder ett nytt försök :D 

Men nu ska jag faktiskt gå till sängen!!! Vilket faktiskt är helt okej eftersom jag har jobbat en hel vecka och är TRÖTT! Men imorgon ska jag försöka hitta på något att göra, typ städa toaletten, tvätta, städa rummet, göra klart Therese's julkalender. 


Så god natt och glad påsk! 

Ovido - Quiz & Flashcards