Direktlänk till inlägg 20 december 2013

47

Av Bim Johansson - 20 december 2013 23:19

Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio, elva, tolv, tretton, fjorton, femton, sexton, sjuton, arton, nitton, tjugo, tjugoett, tjugotvå, tjugotre, tjugofyra, tjugofem, tjugosex, tjugosju, tjugoåtta, tjugonio, trettio, trettioett, trettiotvå, trettiotre, trettiofyra, trettiofem, trettiosex, trettiosju, trettioåtta, trettionio, fyrtio, fyrtioett, fyrtiotvå, fyrtiotre, fyrtiofyra, fyrtiofem, fyrtiosex, fyrtiosju, fyrtiosju, fyrtioåtta, fyrtionio, femtio, femtioett, femtiotvå, femtiotre, femtiofyra, femtiofem, femtiosex, femtiosju, femtioåtta, femtionio, sextio, sextioett, sextiotvå, sextiotre, sextiofyra, sextiofem, sextiosex, sextiosju, sextioåtta, sextionio, sjuttio, sjuttioett, sjuttiotvå, sjuttiotre, sjuttiofyra, sjuttiofem, sjuttiosex, sjuttiosju, sjuttioåtta, sjuttionio, åttio, åttioett, åttiotvå, åttiotre, åttiofyra, åttiofem, åttiosex, åttiosju, åttioåtta, åttionio, nittio, nittioett, nittiotvå, nittiotre, nittiofyra, nittiofem, nittiosex, nittiosju, nittioåtta, nittionio, hundra, hundraett, hundratvå, hundratre, hundrafyra, hundrafem, hundrasex, hundrasju, hundraåtta, hundranio, hundratio, hundraelva, hundratolv, hundratretton, hundrafjorton, hundrafemton, hundrasexton, hundraarton, hundranitton, hundratjugo, hundratjugoett, hundratjugotvå, hundratjugotre, hundratjugofyra, hundratjugofem, hundratjugosex, hundratjugosju, hundratjugoåtta, hundratjugonio, hundratrettio, 131!






Har man tråkigt så har man!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim Johansson - 20 mars 2015 08:22

Detta var ju otroligt längesedan! Jag bloggade alltså!  Men nu hade jag lite tid över så jag tänke att då kan jag ju faktiskt passa på!   Anlednigen till att jag har tid över beror på att jag lyckades att gå en hel timme för tidigt till bussen!...

Av Bim Johansson - 5 december 2014 21:11

Idag är det alltså fredag, och jag har börjat min helg! Genom att bara slappa!  GUD så skönt det är att bara ta det lugnt!  Just nu sitter jag dock och laddar över en ljudbok till mobilen, som jag ska kunna lyssna på på jobbet på måndag, men tänk...

Av Bim Johansson - 29 augusti 2014 00:16

Precis kollat klart på Hobo With a Shotgun. OTROLIGT värdelös film! Kollar enbart på den därför att Nick Bateman (Ivan) är med!  Så GALET snygg kille!  ...

Av Bim Johansson - 11 augusti 2014 22:28

När man har spenderat varje helg tillsammans i nästan två månader får man abstinens av att vara borta från personen i bara några timmar!  HUR SKA JAG KLARA EN HEL VECKA?!?!  Vill inte jobba, vill bara vara med min bästa vän/fru!  Vi har så gale...

Av Bim Johansson - 11 juli 2014 09:48

När man inte har gråtit på väldigt länge verkar det som att tåranrna aldrig tar slut när man väl har börjat gråta!  Kan kan sitta och det slutar aldrig, utan bara fortsätter och fortsätter...   Behöver verkligen skaffa bättre ljud till min dato...

Ovido - Quiz & Flashcards