Alla inlägg under juli 2013

Av Bim Johansson - 11 juli 2013 10:56

Idag spenderar vi morgonen med att leta efter en solstol till butiken att skylta med, en liten barn solstol. Så tänkte att set kanske borde finnas på beginers eftersom det är en barnbutik. Men icke. Därför är jag på BR nu. Men där fanns det inte heller-.- så vi fortsätter rundan ihop om att jag kommer finna något fint

Av Bim Johansson - 10 juli 2013 17:24

Jo vad gör jag på mitt jobb? Jo det första vi börjar dagen med är lite pengartvätt. Inte lika olagligt som det låter, utan det var så att Amanda råkade välta ner pengarburken i hinken där hon just hällt i klorin. Så vi fick ställa oss och torka dom, och räkna dom. Vilket vi var tvungna att göra om några gånger eftersom det inte stämde.
Och sen fick vi låna en hårfön från Bellbox så att vi kunde föna torrt pengarna.
Sen så drack vi lite kaffe :D


Och nu sitter jag och väntar på bussen-.-

Ovido - Quiz & Flashcards