Alla inlägg under december 2013

Av Bim Johansson - 30 december 2013 20:57

Imorgon är det nyår! 

Roooooligt!

Men detta året har faktiskt varit riktigt bra!

Har bara ett nyårslöfte och det är att sluta röka, vet att jag sagt det ända sedan jag började röka. Men detta året ska jag verkligen sluta! 

För har lovat min kusin att ifall han ALDRIG börjar röka så ska jag sluta! 

Men andra ord även när han kompisar står och tjuvröker och försöker få honom att prova, ska han säga NEJ! Och det har han lovat mig. 

Så vi ska fixa detta! 

Men även om vi inte lovat varandra detta så hade han allt fått lära sig en läxa om jag fått reda på att han rökt!

Av Bim Johansson - 21 december 2013 21:20

I AM SO FUCKIN BORED! 

Ärligt talat!

#fucklife# 

 #spotify #trumpsta

Av Bim Johansson - 20 december 2013 23:31

Men nu kändes det ändå som det var dags för ett seriöst inlägg. 

Så här kommer det!


Lipz igår YOLO! (väldigt seriöst)

Och det var kul! (det jag minns)

Och Paradise Hotel "stjärnorna" var där, och (smarta) jag går fram till Samir och får en kram av honom, gav honom en liten puss på kinden och berättar sedan för honom "Alltså jag tyckte du var skit snygg, fast sen öppnade du käften"

Eller ja förmodligen lät det nog mer såhär "Asssssåååe jaaa tycktä duuu va SKIIIIT snygg, FAST SEN ÖPPNA DU KÄÄFTEN"

Som tur var skrattade han bara åt mig (fast vi säger med mig, för jag skrattade ju också) så då la jag till "Ah fast du är ju snygg nu också"

Men kan ju säga att jag blir mer än glad av att veta att han förmodligen inte kommer ihåg mig nu dagen efter. 

Men sen dansade jag ju med Paow(?) (Vet dock inte hur hennes "namn" stavas) på bardisken på Epic, Elin var faktiskt uppe på disken hon också, så det var roligt. (Säkerligen jävligt pinsamt också)

Men om man sammanfattar hela kvällen så kan jag ju säga att jag hade: fett kul, skämde ut mig som fan (som vanligt), drack liiiiite för mycket (men mådde ju bra hela kvällen så det var typ en toppen fylla).

Dock så fick jag idag stå ut med min andra baksmälla i livet, men den var inte outhärdlig som tur var.

Kan ju tycka att jag har haft jävligt tur med att få slippa det så här länge. Men turen ska väl inte vara för evigt dock.


Måste ju till lägga att jag idag när jag vaknade läste lite SMS jag skickat under kvällen, som till exempel ett SMS jag hade skickat när jag kom hem (klockan fem på morgonen) där jag hade skrivit att (jag citerar) "HAHAHAHA jag är fett full!!! Kissade i grannens trädgård"

Vilket jag kan säga att jag är hemskt ledsen för! Förlåt grannarna!

Men dock är jag lite imponerad över att mina stavningsfärdigheter är på topp trots att mitt nyktra tillstånd inte var på toppen av sin karriär!


Men nu ska jag nog försöka sova, så om ni inte har somnat när ni läste detta inlägg önskar jag er en godnatt! 


47

Av Bim Johansson - 20 december 2013 23:19

Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio, elva, tolv, tretton, fjorton, femton, sexton, sjuton, arton, nitton, tjugo, tjugoett, tjugotvå, tjugotre, tjugofyra, tjugofem, tjugosex, tjugosju, tjugoåtta, tjugonio, trettio, trettioett, trettiotvå, trettiotre, trettiofyra, trettiofem, trettiosex, trettiosju, trettioåtta, trettionio, fyrtio, fyrtioett, fyrtiotvå, fyrtiotre, fyrtiofyra, fyrtiofem, fyrtiosex, fyrtiosju, fyrtiosju, fyrtioåtta, fyrtionio, femtio, femtioett, femtiotvå, femtiotre, femtiofyra, femtiofem, femtiosex, femtiosju, femtioåtta, femtionio, sextio, sextioett, sextiotvå, sextiotre, sextiofyra, sextiofem, sextiosex, sextiosju, sextioåtta, sextionio, sjuttio, sjuttioett, sjuttiotvå, sjuttiotre, sjuttiofyra, sjuttiofem, sjuttiosex, sjuttiosju, sjuttioåtta, sjuttionio, åttio, åttioett, åttiotvå, åttiotre, åttiofyra, åttiofem, åttiosex, åttiosju, åttioåtta, åttionio, nittio, nittioett, nittiotvå, nittiotre, nittiofyra, nittiofem, nittiosex, nittiosju, nittioåtta, nittionio, hundra, hundraett, hundratvå, hundratre, hundrafyra, hundrafem, hundrasex, hundrasju, hundraåtta, hundranio, hundratio, hundraelva, hundratolv, hundratretton, hundrafjorton, hundrafemton, hundrasexton, hundraarton, hundranitton, hundratjugo, hundratjugoett, hundratjugotvå, hundratjugotre, hundratjugofyra, hundratjugofem, hundratjugosex, hundratjugosju, hundratjugoåtta, hundratjugonio, hundratrettio, 131!






Har man tråkigt så har man!

Av Bim Johansson - 17 december 2013 18:49

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHar man tråkigt så har man....

Ovido - Quiz & Flashcards