Alla inlägg under september 2010

Av Bim Johansson - 19 september 2010 19:22

Hejsantjosan!

Nu har jag gjort en sak :D

Och det blev skit nice

Enligt mig i alla fall

Får se vad dom tycker i skolan imorgon.

Nu blir det snart till att tvätta bort sminket och lägga sig och sova.

Och imorn blire skola som sagt.

Världsklass är toppen, mycket bättre än förväntat, har verkligen fått mer gjort där än vad jag någonsin gjort i skolan hittills.

Och nu har jag bestämt mig för att få MINST ett MVG.

Så får bara kämpa på och bevisa för mig själv att jag faktiskt kan.

Spelar ingen roll villket ämne, ska kämpa på i alla och hoppas att det blir bättre än förra året.

Istället för nio IG:n kanske det blir HÖGST ett IG.

Eller kanske inte ett enda, men man ska ju inte ha för höga förhoppningar, för seriöst talat tror jag inte att jag kommer få något MVG, och det kommer säkert gå från nio IG:n till tjugo IG:n inte för att jag tror att det ens finns tjugo skolämnen men jag kommer säkert lyckas få det ändå^^

Godnatt era sötasmågosungar<3


 

Av Bim Johansson - 6 september 2010 14:39

Skulle gått  till skolan idag ändå :(

Har jätte tråkigt här hemma och ja har inget att göra

Har kollat facebook minst tio gånger under dagen.

Men det var ju så att eftersom ja börjar klockan sex på praoen så låg ja uppe och läste hela natten så blev inget sovande :(

Menmen gjort är gjort.

 

Ovido - Quiz & Flashcards