Alla inlägg under november 2013

Av Bim Johansson - 20 november 2013 19:19

Jag skriver ner mitt liv i bläck
Jag skriver ner allt som jag sett
Jag tänker tala om för er en sista gång

Mimikry- Bläck

 

I took a drink
I took the pills

Matthew Ryan- Return To Me

 

And I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing
Ne-Yo- So Sick

 

Ibland känns det som
Som om jag alltid hamnat fel
Som om jag alltid stötts av el
Och brunnit upp lite i taget
Ibland känns det som
som om jag alltid dragit mej ur
och tvingat fågeln till sin bur
och hur mår du?
Per Gessle- Födelsedag

Everybody's looking for something
Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

Marilyn Manson- Sweet Dreams

 

Cause they don't even know you
All they see is scars
They don't see the angel
Living in your heart
Let them find the real you
Buried deep within
Let them know with all you've got
That you are not your skin

Sixx:AM- Skin

 

 

Okej om jag skulle ta livet av mig så skulle detta vara början av mitt självmordsbrev.

Menar man måste ju vara kreativ ^^

Av Bim Johansson - 16 november 2013 16:27

Ny design på bloggen, checka in!  

Nu

Av Bim Johansson - 16 november 2013 16:13

Detta är nu...

  • När jag är glad skrattar jag
  • När jag är ledsen gråter jag
  • När jag är arg tar jag hand om det
  • När jag är kär älskar jag
  • När jag är trött sover jag
  • När jag är besviken säger jag till
  • När jag går vilse ber jag om vägen
  • När jag är ensam söker jag gemenskap
  • När jag är rädd ber jag om skydd
  • När jag är sjuk tar jag medicin

 

Detta var då...

  • När jag var glad gjorde jag dumma saker
  • När jag var ledsen skar jag mig
  • När jag var arg slogs jag
  • När jag var kär gick jag min väg
  • När jag var trött fortsatte jag hålla i gång
  • När jag var besviken höll jag det inom mig
  • När jag gick vilse gick jag runt i cirklar
  • När jag var ensam gick jag och gömde mig
  • När jag var rädd gick jag ensam
  • När jag var sjuk så brydde jag mig inte
Av Bim Johansson - 14 november 2013 12:17

Just nu har jag historia, vilket är jävligt tråkigt! Skulle hellre vilja gå hem och lägga mig i sängen och sova!!!

För ikväll blir det Lipz! Tagga, tagga, TAGGA! 


Men som sagt just nu har jag så jävla tråkigt att hoppa ut genom fönstret är mer lockande än detta. 

Ovido - Quiz & Flashcards