Alla inlägg under juli 2012

Av Bim Johansson - 29 juli 2012 18:52

Shit i helvete.. Man ser en enda bild och ens hjärta börjar svida... Magen känns som den kommer vändas ut och in...
Det känns som någon kramar om mitt hjärta med en taggtråd!
Och det slutar aldrig blöda!!
Jag hatar detta mer än allt...

Av Bim Johansson - 29 juli 2012 18:51

Shit i helvete.. Man ser en enda bild och ens hjärta börjar svida... Magen känns som den kommer vändas ut och in...
Det känns som någon kramar om mitt hjärta med en taggtråd!
Och det slutar aldrig blöda!!
Jag hatar detta mer än allt...

Av Bim Johansson - 24 juli 2012 09:15

Ögonen trillar snart ihop men måste jobba, jobba jobba! Bara fyra veckor kvar, inget fel med att jobba, bara det att jag blir så grymt trött! Kommer somna på bussen!

Av Bim Johansson - 18 juli 2012 13:16

Mums!!! Så jävla god lunch alltså! Jag svär på allt att min mamma lagar den godaste maten!!
Vet inte hur jag kommer överleva när jag flyttar hemifrån, kommer få leva på nudlar...
Eller så bor jag granne med dom och kommer hem varje dag och äter...
Fast det skulle nog mamma invända mot... Eller så flyttar jag aldrig hemifrån.. Då blir hon nog glad :D veta att hon aldrig blir av med mig.. Hon som går och väntar på den dagen jag fyller arton så hon kan kasta ut mig med huvudet före........
Men mamma, jag älskar dig<3


(dels för att du gör så UNDERBAR mat till mig)

Sol

Av Bim Johansson - 17 juli 2012 13:41

Nu är solen ÄNTLIGEN framme! Och mitt humör är på topp!
Har lunchrast och sitter ute i solen och äter baguette med skagenröra eller något... Och en cigg såklart.
Sedan blir det hem till Lellee och fylla i tatueringen.
Najsnajs!

Ovido - Quiz & Flashcards