Alla inlägg under juni 2012

Av Bim Johansson - 26 juni 2012 15:47

Vet att det stavas åska, men jag tycker det är roligare att skriva Oskar, så därför gör jag det :D

I alla fall så Oskar det ute. Bläääh! Gillar verkligen inte det.. Det liksom kryper innanför skinnet på mig..


Men till något helt annat så fick jag min nya mobil idag Yeeey! Så har nytt nummer. Men det är typ inte aktiverat än eller något sånt där skumt :s Så jag är utan telefon tills pappa kommer hem.. Vad han nu ska göra det har jag ingen aning om.


Midsommaren firades i Danmark av hela familjen utom syster nr1. som firade sin med Martin.

Men danmark var sjukt underbart! Riktigt roligt var det verkligen!

Tack än en gång M&P och syster nr2.


Av Bim Johansson - 13 juni 2012 21:52

Jaha...


Imorgon slutar skolan -HÄRLIGT-

Ska sommarjobba tredje perioden -HÄRLIGT-

Ska till Turkiet -HÄRLIGT-

Har ont i magen -FUCK MY LIFE-


Kan inte fatta varför jag är så jävla trött hela tiden! Fan jag sover ju på natten, men jag är fan trött ändå, helt sjukt är det...

Och när jag kommer hem från skolan och jag försöker sova då kan jag för fan inte sova!

SOVA SOM ÄR DET JAG ÄR BÄST PÅ! Typ det jag är mästare på! Kunde man vinna pris på att sova skulle jag vinna ALLA priser! Skulle fan få Oskarspris!!!

Men nu, fan min talang har svikit mig :(


Fast nu ska jag sova xD

GODNATT!!!!

Av Bim Johansson - 3 juni 2012 15:43

I Nationens Intresse var ju... Inte min typ av film direkt, inte Glenns heller för han stensomna efter halva. Och jag låg och halvsov bredvid honom^^

Och efter filmen så tänkte jag att det var dags att väcka honom, så jag höll för hans näsa... I tron om att han skulle vakna, efter en minut vågade jag inte hålla kvar eftersom jag var rädd att han skulle svimma! så jag puttade på honom tills han vaknade.

Sen flyttade vi oss till sängen där båda två somnade så fort vi la huvudet på kudden.


Av Bim Johansson - 2 juni 2012 19:17

Nu har jag inte skrivit här på länge, glömt bort bloggen lite.

Men nu skriver vi ett litet inlägg, mamma och min syster 2 sitter och letar efter en resa, eftersom vi ska åka utomlands i sommar, men FUCK vad svårt det är att hitta eller?

Men skit samma för jag orkar inte bry mig just nu, vill bara gå ut och ta en cigg. Enda problemet är att jag inte har några cigg så där sket det sig också.

Dessutom hade ju jag också tänkt sluta också, dock har det ju gått lite sådär med det.

Är så jävla trött så vill egentligen sova, men jag ska träffa Glenn sen tror jag, vad vi ska göra har jag ingen aning om.

FAN JAG MÅSTE JU RÖKA! Det gick inte som jag hade tänkt mig asså.... Trodde ju att jag skulle kunna vänta att jag skulle kunna hålla mig ett litet tag, men nä då.

Ovido - Quiz & Flashcards