Alla inlägg under augusti 2013

Av Bim Johansson - 21 augusti 2013 20:25

Igår startade skolan igen. Sååå skönt att veta att detta är sista året jag NÅGONSIN behöver gå i skolan igen.


Men idag så fick jag i alla fall presenterat mig ordentligt för alla nya ettor.. Skulle visa upp min fina DrottningBlanka tröja och först fastande jag med foten i elementet vilket gjorde att jag snubblade fram först, och för att rädda mig själv ur en lite pinsam situation så tänkte jag skratta bort det och hoppade fram med armarna i luften, vilket resulterade i att jag slog den gallret på en lampa-.-

Så lyckad är ju jag i alla fall..... Men det visste ju de allra flesta i alla fall.



Just nu håller jag i alla fall på att fundera på ifall det verkligen är värt att lägga 1800kr på en party kryssning.. Det är ju ändå jävligt mycket pengar.. Men sen kommer det ju säkert att bli skit kul! 

Dock hade jag ju tänkt tatuera mig för dessa pengar (min lön) och om jag åker på kryssningen så kommer jag bara ha råd med typ en liten snigel på skinkan! ( inte för jag planerat att tatuera in en snigel på skinkan inom det följande framtiden)

Men jag vill ju liksom inte svika dom andra som jag redan sagt att jag ska med till. För det är ju inte särsklillt schysst^^


Sååå just nu tror jag att jag ska med ^^ till 99%


Ovido - Quiz & Flashcards