Alla inlägg under december 2010

Av Bim Johansson - 10 december 2010 16:16

Sitter här i min enasmhet och lyssnar på denna låten. Snart kommer Dawina och jao.. Vi kommer inte göra så mycket, hon får la sitta och kolla på när jag städar mitt rum medans hon väntar på att klockan ska bli sex så att hon kan träffa sin öh... Blatte :)

Tv'n är på visst ;o bra där du, kollar för fan inte ens på det...

Idaaaaag har varit en seg men ändå snabb dag :S asså man kom till skolan och typ sov sig igenom alla lektioner sen helt plötsligt slutar vi för dagen ;o

Har typ inte gjort så mycket heller, men man kan ju alltid skryta med att jag gjorde fyra engelska papper ;) flra sidor i matte häftet, och typ var den enda (utav tre personer eftersom att typ alla var borta men ändå) som diskuterade på SO'n, det var typ Alexander (lärare) och jag som höll i diskutionen.

Fatta vad kul (nej ingen ironi) vi håller på med respekt just nu. Det är as kul. Skojar inte, alltså helt plötsligt så det man redan vet det förstår man också.

Sjukt kul i alla fall... Men nu ska jag sluta att skriva då jag inte har något att skriva.

Pusshejleverpastejmedentånageli :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards