Alla inlägg under november 2011

Av Bim Johansson - 30 november 2011 11:23

Sitter i skolan... Lunchrasten är lite för lång. (Enligt min åsikt)

Borde egentligen plugga lite grann.. Men vem fan orkar det? Måste verkligen jobba med svenskan och engelskan.. Meen svenska redovisningen måste jag ju ändå flytta tills på fredag, eftersom jag inte kommer att vara i skolan imorgon. För då blir det att vara med Christoffer när han opereras, kan ju faktsikt plugga lite undertiden, medans han opereras... Smart tanke där.. Ska bara göra det också.

Men ska jag kanske ta och jobba lite med engelskan..? Vore bäst att göra det i alla fall... Men vart fan är orken? Det är totalt borta.. Måste leta reda på den igen...... Sen blir det A i alla ämnen.


Snart blir det matte iaf. Eller inte snart utan klockan ett, och klockan är liksom bara halv tolv-.-

Och jag har super tråkigt, inget roligt på Facebook, inget roligt i skolan, inget roligt liv rent ut sagt.. MENMEN man får väl göra det bästa av situationen, HAHA..

Sarah lyssnar på bajs musik, och Emma är inne på Facebook och Elin tror jag ska plugga, men tror inte det går så vidare.



Dagens problem:

Rädda världen, och skapa fred. Samt leta reda på vart jag lagt min kamera laddare-.-

Av Bim Johansson - 23 november 2011 16:15

Frukos: Juice

Lunch: Knäckebröd, två geisha, en pytte liten toblerone.

Mellis: Ris och kassler

Middag: Inte kommit dit än^^


FÖR mycket! Imorgon drar vi ner på det! Och imorgon blir det kanske att fylla på gymkortet. Så man kan börja köra järnet!! Det ska bli tio kilo lättare, så man kan ÄGA stranden i sommar!



Och nu något annat:

Vart en katastrofal dag i skolan idag! Damn alltså, jag har inte slagits sen jag gick i femman, eller ah i alla fall inte på det här sättet, menmen.... Hoppas verkligen att det löser sig på något sätt. det har ju redan löst sig lite grann.

Imorgon är det bara att ta nya tag och köra igen. Men plugget alltså. Tänker inte låta en sån här sak förstöra för mig, inte nu när jag äntligen kommit loss från allt det gamla. Det har verkligen känts så skönt senaste tiden. Jag har sett fram emot att gå till skolan på morgonen, har fan aldrig känt så innan. Men jag trivs bara så jävla bra i skolan, gjorde ju det på Världsklass också men detta är ändå annorlunda, för detta är ju något som jag vill, som jag tycker om. Inte något man måste göra. Och det känns så jävla skönt.

Trodde aldrig att jag skulle kunna klara skolan, att det skulle kunna bli bra för mig gällande skolan. Men nu har det verkligen känts bra. Bortsett från snesteget idag. Men som sagt ska jag inte låta detta påverka mig.


//Bimbo

 

Ovido - Quiz & Flashcards