Alla inlägg under februari 2012

Av Bim Johansson - 26 februari 2012 13:17

Underbart väder ute idag! Dock vid halv tio var jag tvungen att skrapa rutorna när vi skulle iväg till stallet. Inte lika underbart.

Men har som sagt varit ute i stallet idag, och ridit en riktigt lång tur, eller ah vi red i skogen, tränade upp Lijons muskler. Och på vägen tillbaka kommer Annika med de mest fruktansvärda nyheterna, att det kommer bli SNÖ imorgon!!! Men att det kommer bli tio grader på tisdag. Men min värld gick under lite ändå :(

I alla fall, nu ska jag vila lite innan Sarah kommer till Trollhättan.

  

Av Bim Johansson - 19 februari 2012 15:27

Sitter med Therese i min säng och lyssnar på LMAFO! Imorgon blir det att gå uppp TIDIGT och TRÄNA!!! Hell YEAH! sommar 2012 HERE WE COME!!! Snyggaste på stranden FFS!!!

Mys

Av Bim Johansson - 17 februari 2012 20:16

Myskväll med päronen, men Donken till middag och nu till filmen är det : morotsstavar, gurkstavar, paprikastavar, popcorn, jordnötter (mamma), jordnötsringar (pappa), fanta (min), vin (mamma), whisky (pappa). Riktigt mysigt :)

Och imorgon klockan tio ska jag iväg och rida. Toppen helg! Och efter ridningen ska jag träffa Christoffer.


Idag bytte jag ut min p-stav mot en hormonspiral, ONT SOM FAN gjorde det att sätta in spiralen! Kändes som mensvärk x 10. Och då överdriver jag inte heller. Galet var det, skrek och svor inne hos barnmorskan >.< Så högt att Sarah som satt utanför hörde mig!

Men aja. Pussansa!


Dagens älska- Popcorn som man poppar i kastrull! Inte micro

Dagens hata- Att Donkens hotwings är så goda! Gör att man bara vill äta såna HELA tiden!!!


    

Av Bim Johansson - 14 februari 2012 12:08

Sitter i skolan med Sarah. Vi har material och miljö, vi ska läsa manuset till filmen som vi ska vara med i, och hjälpa och sminka. Fast vi sitter vid facebook och stickar :D

Sen efter skolan ska jag träffa underbaraste Alice Samuelsson! Som jag har saknat nått så in i helvete!


Dagens älska- hmm...

Dagens hata- Allt överdrivet tjat om alla hjärtans dag!

Av Bim Johansson - 12 februari 2012 21:01

Folk säger att allt förändras när man börjar gymnasiet, både till det bra och det sämre... Jag har varit med om det... Det har hänt hur mycket bra saker som helst sen jag började Drottningblanka.. Dock har det hänt mycket mindre bra också.. Detta med kompisar........ Jag träffar nästan INGA av de gamla kompisarna.. Vilket är så jävla kasst! Och när jag väl träffar dom känns det som jag knappt känner de..

Sen har jag visserligen fått en ny underbar vän!

Men det hade varit underbart att ha kvar några av de gamla..

Men aja,, nu ska jag äta lite, sen gå och lägga mig, kanske ta en snabb dusch (HAHA) först, men aja godnatt alla som har orkat ta sig igenom detta inlägget :)

En

Av Bim Johansson - 9 februari 2012 16:15

En pappa som slänger ut en.

En mamma som inte bryr sig.

En pojkvän som bara bråka.

Hur underbart är inte livet!

Av Bim Johansson - 6 februari 2012 19:38

Datorn segar... Och jag vill lyssna på Marilyn Manson!


Äntligen!

Marilyn Manson- I don't like drugs, but the drugs like me.

Rekommenderar starkt denna låt!

Idag hade vi redovisning i skolan om Antikens Rom, Grekland och Egypten, sedan skulle vi göra en sminkning med inspiration av detta, och eftersom jag gillar EXTREM make up så bestämde jag mig för Cleopatra, dock så failade det TOTALT! Två gånger! Så jag gav upp, så får göra det någon annan dag... Så jävla irriterande!


Dagens älska- Marilyn Manson

Dagens hata- Mitt liv



Av Bim Johansson - 3 februari 2012 23:37

Okej nu ska vi vara lite... Hmm depp? Poetiska? Djupa? Jag venne uttråkade kanske?

Hittat lite gamla texter i alla fall som jag tänkte jag kunde dela med mig utav för ALLA mina (inga) läsare!


Vatten eller jord, himmel eller mark, lätt eller svårt, här eller där, hit eller dit, ljust eller mörkt, hårt eller mjukt, nu eller aldrig, så kommer jag älska dej utav hela mitt hjärta. Om jag skulle skära ut mitt hjärta och ge det till dej skulle det fortfarande slå, för dej! Du är det viktigaste i mitt liv och det kommer du vara nu och för alltid, du är vackrare än den finaste rosen. Du är värd mer än alla pengar i världen. Och du är min... Vilket jag inte för hela mitt liv kan förstå....


Kan man ändra på sig?
Göra saker annorlunda än vad man tidigare gjort?
Kan man göra saker ogjort?
Kan man få förlåtelse till hundra procent?
Kan man förlåta någon som sårat en så att man har skador för resten av livet?
Kan såren på armarna någonsin läka?
Kan ärren blekna och till slut försvinna?
Kan man förändra sitt liv till något bra?
Kan man vakna upp med ett leende på läpparna trots allt som hänt i det förflutna?
Kan man någonsin bli lycklig och glömma det som har hänt..?



I have lost my best friend
For a boy
And that is the most stupid thing I have ever done
That night when I made you go with me
That was the worst night in my life.
Even that you say it is forgot
It does never goes away


Det röda som kom från hennes arm var det enda som gjorde så att hon visste att alltihop var en dröm...

När man drömmer så har man ju ingen känsel, och det har hon inte. När det silvriga stålet skars in, då känner hon inte något, inte ett enda. Och när det röda rinner, kommer ut från hennes arm. Då ryser hon bara. Av välbehag, över att veta att allt är dröm. Att hennes liv verkligen inte är så jävla kasst som i hennes dröm.
Men hon väntar på att få vakna upp för hon hatar denna dröm, som hon varit i så jävla länge.

Ovido - Quiz & Flashcards