Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Okej

Av Bim Johansson - 3 februari 2012 23:37

Okej nu ska vi vara lite... Hmm depp? Poetiska? Djupa? Jag venne uttråkade kanske?

Hittat lite gamla texter i alla fall som jag tänkte jag kunde dela med mig utav för ALLA mina (inga) läsare!


Vatten eller jord, himmel eller mark, lätt eller svårt, här eller där, hit eller dit, ljust eller mörkt, hårt eller mjukt, nu eller aldrig, så kommer jag älska dej utav hela mitt hjärta. Om jag skulle skära ut mitt hjärta och ge det till dej skulle det fortfarande slå, för dej! Du är det viktigaste i mitt liv och det kommer du vara nu och för alltid, du är vackrare än den finaste rosen. Du är värd mer än alla pengar i världen. Och du är min... Vilket jag inte för hela mitt liv kan förstå....


Kan man ändra på sig?
Göra saker annorlunda än vad man tidigare gjort?
Kan man göra saker ogjort?
Kan man få förlåtelse till hundra procent?
Kan man förlåta någon som sårat en så att man har skador för resten av livet?
Kan såren på armarna någonsin läka?
Kan ärren blekna och till slut försvinna?
Kan man förändra sitt liv till något bra?
Kan man vakna upp med ett leende på läpparna trots allt som hänt i det förflutna?
Kan man någonsin bli lycklig och glömma det som har hänt..?



I have lost my best friend
For a boy
And that is the most stupid thing I have ever done
That night when I made you go with me
That was the worst night in my life.
Even that you say it is forgot
It does never goes away


Det röda som kom från hennes arm var det enda som gjorde så att hon visste att alltihop var en dröm...

När man drömmer så har man ju ingen känsel, och det har hon inte. När det silvriga stålet skars in, då känner hon inte något, inte ett enda. Och när det röda rinner, kommer ut från hennes arm. Då ryser hon bara. Av välbehag, över att veta att allt är dröm. Att hennes liv verkligen inte är så jävla kasst som i hennes dröm.
Men hon väntar på att få vakna upp för hon hatar denna dröm, som hon varit i så jävla länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim Johansson - 20 mars 2015 08:22

Detta var ju otroligt längesedan! Jag bloggade alltså!  Men nu hade jag lite tid över så jag tänke att då kan jag ju faktiskt passa på!   Anlednigen till att jag har tid över beror på att jag lyckades att gå en hel timme för tidigt till bussen!...

Av Bim Johansson - 5 december 2014 21:11

Idag är det alltså fredag, och jag har börjat min helg! Genom att bara slappa!  GUD så skönt det är att bara ta det lugnt!  Just nu sitter jag dock och laddar över en ljudbok till mobilen, som jag ska kunna lyssna på på jobbet på måndag, men tänk...

Av Bim Johansson - 29 augusti 2014 00:16

Precis kollat klart på Hobo With a Shotgun. OTROLIGT värdelös film! Kollar enbart på den därför att Nick Bateman (Ivan) är med!  Så GALET snygg kille!  ...

Av Bim Johansson - 11 augusti 2014 22:28

När man har spenderat varje helg tillsammans i nästan två månader får man abstinens av att vara borta från personen i bara några timmar!  HUR SKA JAG KLARA EN HEL VECKA?!?!  Vill inte jobba, vill bara vara med min bästa vän/fru!  Vi har så gale...

Av Bim Johansson - 11 juli 2014 09:48

När man inte har gråtit på väldigt länge verkar det som att tåranrna aldrig tar slut när man väl har börjat gråta!  Kan kan sitta och det slutar aldrig, utan bara fortsätter och fortsätter...   Behöver verkligen skaffa bättre ljud till min dato...

Ovido - Quiz & Flashcards