Alla inlägg under november 2012

Av Bim Johansson - 28 november 2012 10:17

Just nu är jag, Elevrådsreprensentant, Ambassadör, Klassens representant i jämnlikesgrejen, och Skyddsombudsman.

Samlar poäng. 

Nä skoja bara, men det är fett kul, åh just det jag är även med i Studentföreningen, och håller på med studentmössorna nu.

Jag är ju grym! 

Dock borde jag nog även bli grym på själva skolarbetet också... Men det kommer, så fort denna julskiten är över. 

Just nu håller jag på att jobba om Cecilia Lidén i skolan, så det är ju bra.

Sen efter skolan ska jag till stallet, och efter det till praktiken på adventsmys. Så det ska bli kul, full fart hela dagen!

Av Bim Johansson - 14 november 2012 19:40

För första gången sedan jag flyttade till skoftebyn har jag vart ute med komposten! Var dock lite osäker på var den var exakt, men jag hoppas att det var rätt.
Annars kommer jag väl få höra det av pappa resten av livet-.-

I alla fall... Så hade jag inte så mycket mer på hjärtat.
God kväll och ha det bra :)

Av Bim Johansson - 14 november 2012 19:40

För första gången sedan jag flyttade till skoftebyn har jag vart ute med komposten! Var dock lite osäker på var den var exakt, men jag hoppas att det var rätt.
Annars kommer jag väl få höra det av pappa resten av livet-.-

I alla fall... Så hade jag inte så mycket mer på hjärtat.
God kväll och ha det bra :)

Av Bim Johansson - 3 november 2012 19:46

Kom hem runt åtta i morse, sov till klockan tolv, åkte till stallet klockan ett, red till halv tre, åkte till sportshoppen efter, åkte till Ed, och nu är jag äntligen påväg hem igen. Härlig känsla!
Köpte galet snygga koftor, två linnen en ny plånbok, en vattenflaska mm.
Shit najs!!!
Men nu sitter jag med musik i öronen och ska sova i bilen, det brukar gå snabbare att komma fram då....

Av Bim Johansson - 2 november 2012 16:31

Seriöst jag vill bara vara en normal tonåring, inte för att jag i hemlighet är en popstjärna, eller har superkrafter, (vilket jag gärna hade föredragit) nej utan mer att jag vill vara normal, utan alla problem.

Jag vet det finns de som har det mycket värre, som blir misshandlade i hemmet, som svälter, eller som bor i krigshotade länder osv.

Men jag menar problem för mig, visst att jag själv har mig själv att skylla på det mesta. Men ändå, jag önskar att det fanns ett sätt att göra allt ogjort, så att jag hade kunnat leva som en normal tonåring, som inte har kontakt med SOC osv.

Utan där mitt värsta problem skulle vara vad jag skulle ha för kläder nästa dag.

Visst att jag fortfarande har sådana problem, men jag har även värre.

Visst att allt är otroligt mycket bättre nu än för typ ett år sedan, men minnena finns fortfarande kvar, och konsekvenserna för det jag gjorde då. Jag har fortfarande ärr på armen som påminner mig. Men jag har lärt mig leva med dom, och jag ska börja spara pengar till laseropertationer, senare i framtiden.

Men de kommer ändå aldrig försvinna.

Inget av det kommer försvinna. Jag kan lära mig att leva med allt, men det kommer fortfarande att vara en del av den jag är.

Både på gott och ont, för hur dåligt jag än mår över det vissa dagar, så kan jag fortfarande se det positivt, hur det har format mig och mitt liv. 

Men jag hade ändå föredragit att ha superkrafter, typ springa jätte fort, hoppa jätte högt, vara otroligt stark.

Det hade inte vart hel fel egentligen, visst att jag hade behövt dölja det, så folk inte fick reda på det... Men ändå

Menar på tal om att helt ändra samtalsämne... Eller skrivämne...



Ovido - Quiz & Flashcards