Alla inlägg under maj 2012

Av Bim Johansson - 18 maj 2012 16:46

Idag ska jag vara Fröken :D

Svenska fröken. För är så jävla trött på folk som säger hons det finns inget som heter så!


Okej nu börjar vi-

Skär- Skar- Skurit

Inte

Skär- Skär- Skärt


Hennes

Inte

Hons


Hans

Inte

Honoms


Bär- Bar- Burit

Inte

Bär- Bärt- Bärt


så detta var dagens svenska lektion!

Av Bim Johansson - 8 maj 2012 15:25

Vart fan kom detta ifrån? Jag orkar inte!!



Btw, nu fan ger jag upp! Börjar röka igen..

Av Bim Johansson - 5 maj 2012 17:56

Igår vart det Liseberg med underbara Therese och Sarah!

Vi var där för att kolla på Maskinen! Vilket var underbart!!!

Det roligaste var ju att när dom började så stod vi längst bak, när dom var klara stod vi tre meter ifrån scen.

Kan ju bara säga att jag är GRYM på att ta mig fram! Trots att folk som jag hoppade/gled förbi blev sura och viskade om vilka idioter vi var till sina kompisar^^


Jag och Therese tyckte att vi var jätte smarta som tog på oss vinterjackorna eftersom det var så kallt igår, det fick vi ju rakt i vårt face när vi stod där och hoppade som idioter, svettades som jävla idioter gjorde vi! Men det spelade inte någon roll.

Och att ha en stor fet väska underlättar när man tar sig fram xD


Tack för en bra kväll älsklingar :*

Av Bim Johansson - 3 maj 2012 08:49

Sitter i soffan och kollar på TV helt vanligt, kissekatten ligger bredvid mig och soffer.

Går inget bra alls på TV:n utan sitter och kollar på Buffey the Wampire Slayer, och så börjar jag känna en fruktansvärd doft, och det luktade verkligen vidrigt. OCH NU LUKTAR DET IGEN!!

Det är alltså katten som ligger och PRUTTAR i sömnen!!! Och det luktar KATTDIARRÉ!!!

Funderar på att väcka honom och be honom gå ut och bajsa... Men han ser så gullig ut! NÄ NU VÄCKER JAG HONOM! HAN GJORDE DET IGEN!!!

Han kan ju inte vara helt okej i magen alltså.

Får flytta på mig till andra sidan soffan, ska ju åka till skolan snart och göra nationella prov i engelska-.- men efter det blir det kul med Zumba på gympan^^


Måste bara påpeka att jag har återfunnit smileysarna här på bloggen och jag måste bara visa vilka söta det finns!

  jag vet inte vad det är men jag tyckte att den var lite gullig.

  SÅ SÖT!

  Visst att han spyr men erkänn söt!

  tihi!

  Buhu...

  Gangster!

Okej det var bara några, men det finns SÅÅÅÅÅ många!!!


PS- katten har slutat fisa for the moment!     

Ovido - Quiz & Flashcards