Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Bim Johansson - 8 januari 2012 15:25

Glömde bort dagens Älska och Hata. Fan var det låter som en RIX FM sak, ni vet Hissa eller Dissa.

Men aja

Dagens Älska- Att få sova ut ordentligt, och att folk inte kommer och stör en...

Dagens Hata- CIGARETTER!!!!! Fy fan för dessa små jävla cancerpinnar!

Av Bim Johansson - 8 januari 2012 15:17

Godmorgon!

Klockan är 15.17 och jag vaknade för typ tio minuter sen. HÄRLIGT! Kan väl bero på att jag var så sjukt jävla röksugen igår kväll (hela dagen) att jag tog cykeln och cykla iväg till MÅG för att köpa cigg! OTROLIGT!


Och igår upptäckte jag även att jag har fan fett lite med kompisar :o Riktiga kompisar alltså. Är ju för fan bara omringad av falska vänner. Tror fan inte att det finns några riktiga människor någonstans i världen. Inte för att man själv är helt perfekt.. Så antar att man bara måste lära sig att leva med det. Har ju redan klarat av 16 år med detta. Otroligt nog! Vilket man inte riktigt trodde (inte jag i alla fall) förra året... Världen kan ju fan aldrig ha varit "ärlig" den måste ju för fan alltid ha varitt falsk, menar tänkt när (om man nu skulle vara en av dom som tror på detta) Eva och Adam "levde" så blev ju Eva lurad av den FALSKA ormen till att ta äpplet.

Och tänk sen äppelträdet som står där och ser helt oskyldigt ut, men egentligen innebär en massa ondska...

Fan detta med gud sen! DAMN det är ju bara för att man ska ha någon att skylla alla sina misstag på! Fatta att världen är falsk ÖVERALLT!!!

Fy fan...

Ovido - Quiz & Flashcards