Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Bim Johansson - 1 januari 2012 15:21

Nytt år

Nya chanser

Nya löften

osv

Även nya bilder, så just nu funderas det på ifall jag ska sminka mig och ta lite roliga bilder... Tror att det blir så, måste dock ta till mig ork att göra detta. Blir nog så rätt snart, men aja... Måste läsa den jävla boken som vi läser i skolan.. Som är så jävla tråkig att man har lust att slänga boken åt helvete! Men då får man ju betala för bokhelvetet-.- Läser hellre bibeln istället för "Mor gifter sig" av Moa Martinsson. Sry Moa men din bok SUGER!!!! Ber mamma läsa den åt mig, xD vilket hon inte kommer göra, men önska kan man. Aja bara ta tag i det... Snart......


Gott nytt år!

"Nyårslöften"

1. Gå ner 10-15 kg

2. Ha.ha sluta röka

3. Plugga mer och göra uppgifter

4. Ta tag i mitt eget liv istället för alla andras.

Ovido - Quiz & Flashcards