Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Bim Johansson - 30 januari 2012 09:59

Sitter i skolan och försöker att hålla mina ögon öppna! Det är väldigt svårt kan jag lova. Min arm är öm efter mina plåster, mirakel plåster som ska få mina ärr att bli platta... Vill göra en laserbehandling, men neeej det betalar inte staten för.. Eftersom det inte är någon prioritering. FML... Men aja, får väl skylla mig själv, för att jag mått dåligt-.- fuck life. Men aja så fort mina skulder är betalda ska jag börja spara. Så att jag någon gång kan få det gjort! Frågan är ju ifall det någonsin kommer att försvinna helt. Knappast, men aja får sola lite så att de bleks.

I alla fall, jag känner mig som en säck med potatis, och ser förmodligen ut som en också, sovit i natt, på sömntablett och kan säga er att dagen efter en sån tablett då är man ett säck med potatis!

Mjukisbyxor är faktiskt okej en måndag, och kanske en tisdag ifall jag fortfarande är säckig...


Dagens älska- mjukisbyxor

Dagens hata- nya tidslinjen på facebook, fb blir allt sämre och sämre, sluta försöka att ändra den hela tiden! Trots att ni tror att ni gör den bättre, så gör ni den bara kass!



www.stylisternaitrollhattan.blogspot.com

Kolla in våran blogg! Om det vi gör på dagarna, och bilder på våra sminkningar!

Ovido - Quiz & Flashcards