Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Bim Johansson - 23 mars 2013 21:39

Har precis kollat på Hansel and Gretel Witch Hunters, som var RIKTIGT bra! Alltså maskerna på häxorna var GRYMMA!!!

 


Witch Hunters var MYCKET bättre än den första Hans och Greta filmer jag såg, när jag trodde att jag såg på denna, såg jag egentligen på denna, och den sög röv!!! Dock var Hans riktigt snygg i denna filmen alltså   

  






För övrigt har jag varit på Ullared idag :P tänkte ladda upp lite bilder imorgon på det jag köpte, hittade en del saker, typ chockrosa trosor, och knallgula trosor, ass balla var dom!


Men nu ska jag som sitter hemma en lördagskväll istället för att vara ute och ha kul som andra i min ålder sova, och i natt ska jag stänga av min telefon, eftersom jag fick ett samtal i natt runt klockan två-.- som gjorde att jag inte kunde somna om på ca två timmar...


Men aja GOD NATT!!!






Ovido - Quiz & Flashcards