Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Bim Johansson - 13 mars 2013 17:39

Okej nu har jag färgat klart håret, dock blev det en fruktansvärt hemsk färg :( dock gick det att rädda lite med min färgbomb. Dock blev det VÄLDIGT rött då! Men aja jag får vänta tills imorgon då jag duschar igen och använder bomben igen. 

Och hoppas på det bästa :P 


Av Bim Johansson - 13 mars 2013 13:13

Jag hade ju bestämt mig för att bli blond igen, och vara blond under sommaren, då det är lättare att underhålla än att ha rött hår... Men jag ångrade mig efter två blekingar.. Så bestämde mig för att det skulle bli rött ändå.

Så jag testar nu Henna, sitter med det i håret nu, och en fin vit plastpåse över håret.. Och har inte en aning om du håret kommer bli! Har redan suttit med det i en timme drygt, och ska sitta med det en timme till. 

Blev lite oroligt när pulvret först var GRÖNT! Men sen när jag blandade det med vattnet blev det brunt... Men jag hoppas att det blir rött nu... Tog visserligen rödbrun färg, för att det skulle passa bättre till mitt löshår, men nu är jag nojjig. Men jag tror (hoppas) att det blir bra. 

Först luktade även henna pulvret HEMSKT! Sen luktade det lite tea, sen lakrits och nu... Luktar det skumt.. Så försöker att bara lukta på mitt tea (som jag har gjort av riktigt tea och inte av henna pulvret)


Skriver senare ifall det blev bra (bild kan komma) 

Detta är i alla fall hur den ser ut, och 61kr!!! Och det räcker till LÅNGT hår, alltså LÅNGT för det är hur mycket pulver som helst! 

Finns i hälsokost butiker.

 







Alltså detta var ju en jävligt passande smily för mig... 





Ovido - Quiz & Flashcards