Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Bim Johansson - 16 mars 2013 23:36

Galet roligt var det igår!
Det började bra med praktiken, dock gick det rätt så segt, för det var VÄLDIGT lite folk, plus att det inte kom några varor, så Amanda och jag fick städa lite på hyllorna och damma dom (ROLIGT) och sen stod vi mest och snackade.
Men efter det så drog jag med Amanda hem, och där fixade vi oss lite, Petronella var också med. Och sen drog vi till Sofie.
Och där bjöd hon på jätte god mat! Och skit god efterrätt!
Så vi förfestade där till tio då vi drog på överraskningsfesten som Albin ordnat för Sofie!
(Jag måste verkligen skaffa mig en pojkvän som gör sånt för mig också)
Och där var det SKIT kul! Dock hade jag träningsvärk i benen eftersom Tina och jag gick loss på dansgolvet ^^
Och idag var det upp tidigt för att dra till stallet :P

Ovido - Quiz & Flashcards