Alla inlägg den 26 april 2012

Av Bim Johansson - 26 april 2012 19:25

Dagens debatt avslutades i att T1 stod i trappen och skrek, och jag satt vid bordet och skrek.

Båda skrek så högt vi kunde för att kunna överrösta den andre, så nu har jag jävligt ont i halsen!



Och så vidare...

Nu är man ledig tills på onsdag, inte helt fel alltså!!! Tvärtom helt UNDERBART!

Av Bim Johansson - 26 april 2012 08:36

Denna underbara morgon!

Man vaknar lite för tidigt för att hinna gå ut med hunden, sen tar jag bussen som vanligt, och på väg till skolan så vid hörnet till skolan så var inte Mihaleka inte där som vanligt, så jag blev lite fundersam över det, och tänkte att "hmm... Vad är klockan egentligen kanske bussen var väldigt snabb idag..." och sedan så BOOM!!! Kom jag på att HERRE JÄVLAR VI HAR SOVMORGON!!!!!! Och vände och gick tillbaka till nästa buss och var tvungen att stå upp eftersom alla lycrom elver börjar samtidigt-.- men nu är jag hemma och surar lite-.-

Ovido - Quiz & Flashcards