Alla inlägg den 19 april 2012

Av Bim Johansson - 19 april 2012 17:13

Idag har vi åkt gokart med skolan, verkligen skit kul var det! Och detta måste absolut göras om någon gång, trodde aldrig att jag skulle komma längre än en meter fram, but I did! Körde i högsta fart, och körde endast in i ribban några gånger, första gången (Tack vare Sofie Ekvall) gjorde att jag kom tvåa :(

Men här är lite fina bilder!


De tre vinnarna Linnea, Malin och Lina


 

Tredje plats vinnren Lina



Andreplats vinnaren Malin

 

Hela klassen redo att ge sig ut på banan

Översta raden från vänster: Elin, Sarah, Emmelie, Lina, Malin, Linnea, Pärla och Amanda

Undre raden från vänster: Anders, Jag och Petronella

Liggande: Sofie

 

Elin redo att köra.

   

Sofie med lilla sötnosen Bubba (som var lite sexuellt upphetsad på mitt ben)

 

Vänster sida: Längst fram Sofie, bakom Amanda, längst bak (syns inte) Pärla

Höger sida: Längst fram jag, bakom Anders


Efter första omgången

Från vänster: Sofie, Amanda, Petronella, jag och Elin

      

Ovido - Quiz & Flashcards