Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Bim Johansson - 14 juni 2013 21:57

Jag har förmodligen fått ögoninfektion :( vilket är ganska jobbigt för mitt öga rinner hela tiden. Och när jag torkar ögat så gör det ont...


Och till annat, jag hatar vårat internet här hemma. Det suger verkligen, för just nu försöker jag kolla på Carrie Diaries, men det går inte för min mamma och syster sitter upe och streamar The Big Bang Theory. Och då så laggar det för mig! Så att jag måste sitta och pausa, vänta, kolla tio sekunder, pausa, vänta, kolla tio sekunder, och hållar på så hela tiden! Så ett avsnitt som är 40 minuter långt tar ca en och en halv timma att titta på!!!

Sjukt jävla irriterande!


Och ännu mer annat, jag är fett arg! Tänker inte skriva varför bara att jag är sjukt jävla arg och ledsen på en viss person!

Ovido - Quiz & Flashcards