Alla inlägg den 4 april 2013

Av Bim Johansson - 4 april 2013 22:15

Guuuud vad det kan krångla med bussar ibland-.- 

Kan dock inte säga vad krånglet var bara att det krångla :D 

LOL!

Men aja, nu har det löst sig tror jag i alla fall^^

Just nu ligger jag i min säng och överväger om jag ska gå ut och ta en natt cigg. Och beslutet lutar åt att jag kommer att göra det inom snarframtid... 

I alla fall! Idag kom jag äntligen iväg och solade!! SÅ JÄVLA SKÖNT! 15 minuter, kanske lite för länge för en blekfis som jag, men det är ju så skönt! Dock brände jag mig faktiskt lite på vaderna xD menmen det gör ju inte ont i alla fall, så då är det lugnt.

Jag menar jag måste ju hinna bli någorlunda brun innan det är dags att börja gå i shorts! 

Och just nu känns det som om det inte är alls långt kvar tills dess! Jag menar mitt på dagen behövde jag inte ens ha någon jacka när jag skulle ut och röka :P

BTW!!! Jag tror det är dags för mig att börja tänka på att sluta röka... 

Aja godnatt! Nu ska jag ut och röka och sen SOVA!!! 

Ridning imorgon! I det FINA vädret!!!



Piss. Jag såg min första tussilago i början av veckan, när jag var ut och red med Annika! Blev så sjukt glad! Så var tvungen att säga till henne att jag såg den, då var hon tvungen att vända hästen för att se efter själv, och hon blev lika glad hon. 


Ovido - Quiz & Flashcards