Alla inlägg den 2 september 2012

Av Bim Johansson - 2 september 2012 22:11

Inte skrivit på länge, ovanligt...
Meeeeen i alla fall! Eftersom jag får lön denna månaden också så måste jag shoppa! Ska ju spara lite men måste SHOPPA också!!
Måste köpa en ny jacka-.- skor, alltid skor, och byxor xd
Seeeeeen måste jag köpa uhm... Något... SLÖSA rättare sagt!
Just because I fucking can!
Låter ju rätt bra tycker jag.


Men till något helt annat...
Har redan gått två veckor i skolan nu... När är nästa lov egentligen??????
Men det har ju i alla fall gått bra 100% närvaro hittills.
Har även en känsla av att detta kommer bli ett jävligt bra skolår!
Vi ska ju göra så jävla mycket!
Dessutom har ju jag ett feting bra schema! Typ slutar tidigt tre dagar, och med tidigt menar jag TIDIGT!!!!
Godnatt, imorgon har jag sovmorgon vilket är FUCKING AWESOME!!!

Ovido - Quiz & Flashcards