Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Bim Johansson - 20 mars 2012 20:09

Sitter i soffan med päronen och kollar på Äntligen Hemma. (Inte mitt val) Jag förstår inte hur man kan göra ett pogram där det BARA finns vidriga människor! Lulu Carter, Martin Timell, Elsa Billgren, Bosse Rappne, Björn Christiernsson (inte lika störande), Karin Mannerstål, Benedikte Ugland.

Helt jävla störande! Allvar Lulu Carter är bara en vidrig jävla platsikopererad docka! Men FUL jävla sminkning!

Martil Timell ANDAS SÅ HÖGT att man blir rädd att han håller på att dö!

Elsa Billgren är ju tydligen ny inredare, men FUCK vilket fult jävla kakel hon valde!

Bosse Rappne trädgårdsnisse eller något sånt, inte sett honom så han är ju chill ändå (tills jag sett honom förmodligen).

Björn Christiernsson är ju bara irriterande för att han är med i programet.

Karin Mannerstål HELT JÄVLA SERIÖST! VIDRIGARE ÄN LULU!!! Hennes hår alltså WTF!!! Gud alltså jag verligen avskyr den människan!!!

Benedikte Ugland LÄR DIG SVENSKA FÖR FAN!!! Och nej inte alls överdriva sin dialekt!


ÅHH måste gå ifrån TV'n håller ju på att bli tokig!

Måste få pappa att köra mig till ICA (och betala) för det är filminspelning imorgon, så behöver lite frukt och sånt xP (sånt är lika med inte så nyttiga saker) för att orka med hela dagen.


BAJSELIBAJSBAJS!

Ovido - Quiz & Flashcards