Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Bim Johansson - 6 juli 2010 21:41

Tjohejj!

Detta är då mitt första inlägg på denna bloggen, och jag ska typ berätta om min dag^^

Jag har inte sovit på nästan hela natten, sov från klockan 4.00 till 9.00 awesome (H) sen när man äntligen kom upp ur sängen var det frukost -som bestod av risifrutti- och vidare iväg till näl där man försöt fixade ny patient bricka sedan köpte glass och iväg i blåa halen till förlossningsmottagningen -jag vet vad ni tänker men vänta..-' där vi var tvungna att fråga vägen till fyslogik klinik eller något sånt, sen fick man vänta ett tag och när min läkare kom så fick jag gå in i ett rum där han satte fast massa saker i mitt huvud, (Jag skulle göra epg)

EPG består av ett antal test som man gör för att kolla hjärnfrikvensen :S för att kolla om man -jag- har epilepsi.

Och till denna dagen fick det bli ett par gråa mjukis shorts och en randig gina tröja, och en gammal adidas.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards